cause I will
cherish
all my memories - Mila
UNIVERSITY OF MUHAMMADIYAH MALANG

display this
Faculty of Engineering
Major in Civil Engingeering | 2014
Graduate with GREAT CGPA AMIN ! 4.0
Nak jadi artis, nak jadi dokter, nak jadi perdana menteri
Amateur guitarist with no skills. Wanted to be Pianist
Open a lovely cozy cafe
Be friends with all kinds of people from all around the world
Nak jadi Isteri awak

KAMILA MAHMUDAH ZAHRA

display this
Kamila Mahmudah Zahra Binti Mohtar. 10|02|1996 Too many dreams too little time. Allah Rasulullah Family Friends Boyfriend, always will always have. Always wanted to be smart. Travel the world and see the beauty in everything. Positive heart will always leads to happy life.
CHANDRA YUDHA


SOMETHING TO REMEMBER

To see my life in pictures : Instagram To read all of thoughts : Twitter
Be bright like sunflower. Be strong and dont give up. Have courage and be kind.
Allah loves you
Thursday, September 22, 2011 @ 5:47 AM
Mila si Taiko (satu)
Cik censored name
currently , she is my english teacher
she always said BODOH BANGANG MONYET KERA GILA
dan pekataan lain yang tidak sedap didengar
she always wanted to win --'
and think she was right all the tyme
how cool is that :\
 dia pena sakap aku kaki ponteng sebub hary isnin ta dtg
heelllloooowwww sayang , saye bngon lmbat
saye tapena ta dtg skola tnpe sebub munasabah dan muhasabah --'

die pena skap saye tunjok buntot sebub
saye pena hanta buku , satu karangan ta siap dari berpuluh karngan yg siap
SEDANGKAN , actually bkn ta siap
aku buad dlm ketas , and ketas toh tecicir
die suke lhaa skap bodoh pemalas bangang --'
ape punye cikgu perangai cmtoh
HAHAHA --'

but , kami sekelas masih punya respek sama dia :)) but one day 

die ade terang kan satu bnde alah program die kad aku
aku ta pham sngad , na tanye tapi kang die skap aku BODOH
diam sajala dan buad ape yg aku paham
but aku tau aku sorg pelajar yg belajar dan tidak seberape pndai
sebub toh aku dtg kad die mntak kpastian , btol kea sala
but all the sudden , the story begin 

dia : kau ni kan kamila ! aku dah aja kau ceman care na buad tapi tady kau buad bodo 
buad bangang . yang ni salah salah salah ! maksalah kau ni kan kamila , kau ni belagak pandai ! 
(kalau aku blagak pandai tade aku tanye kau lha , sebub aku ta pasti , kurang pndai lha aku tanye kau)
die mara aku kuad2 depan kelas , tapena org buad , bengang ah ! aku pegy meje , amek buku2 aku lepas toh balek meje asal aku , buku toh aku hentak ats meje , ketas aku tunjok kad cegu aku konyok (mase toh kelas da hbes)
dia : Kamila ! sini ! aku dalame sabar dgn kau , tapi aku amek kau jugak , aku ingad kau da brubah tapi tak ! same jea mcm (name dirasiekan) !
(bengang lha en!)
saye : saye pon dalame sabar dgn cikgu , cegu kutok saye sume (terlepas , dgn plahan jea aku skap)
dia : saye kutok ape ?!
saye : bnyak lha cikgu 
 dia : saye kutok ape ?!
saye : bnyak , cegu skap saye bodoh , bangang bongok (ya Allah , teketar2 lutot aku mse skap , na rebah woi)
dia : ~ (senyap)
dia : saye ta bemaksod cmtoh pon ! tengok syawal tuh (pahal tetibe syawal nih)
dah , balek tempat

cikgu toh kuwa jea , aku menanges semahu mahunya --'
aku tatau knape aku nanges sbub ni fes time aku cmni
haty aku saket sngad knape ade org sngop buad aku cmni
aku pon ta sanke aku bole telepas skap cmni .
tapi da 8 bulan setengah aku btahan dgn mulot die
aku menanges 2 waktu belajar . grr --' 1 jam 20 minit 
grrrrrrr , msok surau , smbong nanges
balek jupe ibu , smbong nanges , apekehe kau mila ? HAHA --'

dan lepas toh die kate aku budak kurang hajar
suke haty kamu lha cegu , saye da takmau msok cmpor lagy da
saye penad asek kene maki
ape cegu na buad , buad lha
saye buad ape cegu suro jea . berkat kan ilmu cegu , itu jea yg dipinta
   
    

               

Labels:

back to top?
monthly archive

December 2010 January 2011 February 2011 March 2011 April 2011 May 2011 June 2011 July 2011 August 2011 September 2011 October 2011 November 2011 January 2012 February 2012 March 2012 April 2012 August 2012 October 2012 April 2013 May 2013 July 2013 July 2014
recent entries

tumblr the way it feel ICT dan kemerdekaan ;) twenty three July two thousand eleven haemooh haemoooh , brrr* Trial's Victim for a week painful Pink G-Shock Jalan Jalan :) maai sunshine
LAYOUT BANNER COLORS MINIICONS