cause I will
cherish
all my memories - Mila
UNIVERSITY OF MUHAMMADIYAH MALANG

display this
Faculty of Engineering
Major in Civil Engingeering | 2014
Graduate with GREAT CGPA AMIN ! 4.0
Nak jadi artis, nak jadi dokter, nak jadi perdana menteri
Amateur guitarist with no skills. Wanted to be Pianist
Open a lovely cozy cafe
Be friends with all kinds of people from all around the world
Nak jadi Isteri awak

KAMILA MAHMUDAH ZAHRA

display this
Kamila Mahmudah Zahra Binti Mohtar. 10|02|1996 Too many dreams too little time. Allah Rasulullah Family Friends Boyfriend, always will always have. Always wanted to be smart. Travel the world and see the beauty in everything. Positive heart will always leads to happy life.
CHANDRA YUDHA


SOMETHING TO REMEMBER

To see my life in pictures : Instagram To read all of thoughts : Twitter
Be bright like sunflower. Be strong and dont give up. Have courage and be kind.
Allah loves you
Wednesday, March 21, 2012 @ 5:59 AM
Soundtrack for SPM : Mr Saxobeat
Haaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiii fella , kalau ramai yang baca fellas 
What just happen today ? 
Alahh , kalau zaza , farrah baca benda nih macam takada makna sangad
sebab hari hari aku lalui bersama dua orang minah cunnei nih -.-
Seksaaaaa woih . Hahahahahahah ! Aku perli kau nih , baik kau baca !

Alah , dah tahu takpayah buad buad taktahu
satu Malaysia tahu hari ni result keluar kann ?
Lain lah kau dok tandas seumor hidop hanya untuk melepas
dan akhirnya kau terlepas segala benda dan menjadikan kau outdated
Dan aku pasti takada manusia macam tuh ?
Kalau ada bak tunjuk bukti ahh ! Hahahahaha aku bagi hadiah , Himawari XD
Apekena dengan Himawari ? Shiro ke ? Pon boleh lah !

Aku baca blog akak omey aku :D Kak anis , ada nama aku kad post dia 
Hahahahahah :> Bangge sehh yang membuatkan hidung aku agak kembang sebelah . Dan result dia cemerlang gemilang 
Congratulations akak :*
Dan dia bagitahu Izwan dapat 5A , Kay congrats :)

Haaaaa , Lepas tuh kad sekolah punya lah kan aku excited tanya orang itu orang ini 
tanya apa ? Aku tanya apesal banyak kakak senior nih melaram amik result ?
Phewwwwwwwwwwww . Nak goda sapa ?
Jangan lha goda saya kak XD Harharhar
Aku nak tengokakak yang kutok perli aku toh , yang jelly dengan aku sebab dia bawah aku
Jelly dengan aku sakap ! Tahu lah aku lagi bagos dari kau
Tapi aku ta nampak dia so macam kecewe macam batu belah batu betangkop hempap aku

Ada seorang bang nih , rsult bapak gempakkkkkk , 7A 1B 1C 
Kay bangga gila lha kan ! Muehehehehe , walaopon hidup ku tiade kaitan dengannya
Kakak omey omey aku yang mengajar kami kawad kaki tanpa penat lelah nya dapad 5A . Pheww
Salute aahh ,bukan jea kawad , dorang masok orchestra lagi . Tak keadorang macam usahawan berjayeww :D
seorang lagi dapad 7A dan 3B+ dan macam gempak gila !
Hahahahaha
Ini eka pelajar mantin ? Memang gila bangge lah aku kannn
Lepas toh nampak abang angkat aku yang dah jadi omey omey omeeeeeeeeeeyyy sekarang !
Haish , malu malu pulak tunjok result kat den -.- Siap sembunyik lagi 
Ahh , mengadee XD

Hak alohh , suka betol lha aku tengok semua orang ada happy ending :D
Dorang buat ken aku semangots nak study :D Semua orang lahhh !
Pheww , aku lapar dan modd aku spoil gila harini sebab aku terase dengan my daadddddyyyhh -.-
Alahh . Aku tanak keluar bilik
Lagi satu , Aku takan on fb , twitter and fon selama sminggu 
Kau nak cont aku , pandai2 lah kau hantar surat kad aku ye :*
back to top?
monthly archive

December 2010 January 2011 February 2011 March 2011 April 2011 May 2011 June 2011 July 2011 August 2011 September 2011 October 2011 November 2011 January 2012 February 2012 March 2012 April 2012 August 2012 October 2012 April 2013 May 2013 July 2013 July 2014
recent entries

Encik Mimpi Mimie KepengPeng Birthday Mila dan D'Lema School Holidays Tips memanjangkan rambut Planner Cogratulations , in france Tahniah budak dumpster Mila si Taiko (satu) tumblr
LAYOUT BANNER COLORS MINIICONS